Kérdések és válaszok

Fizetés és kiszállítás

A bonprix-nél kétféle módon lehet fizetni: bankkártyával és utánvétellel. MasterCard és Visa kártyákat fogadunk el. Az átvételkor történő fizetés minden kiszállítási mód esetén él.

A megrendelés visszaigazolását e-mailben kapja meg a rendelés online elküldését követően.

A vásárlás számlája minden csomagban megtalálható. Ha a rendelését több csomagban kapja meg, akkor számla az adott csomagban található termékekre vonatkozik.

Sajnos nem lehet részletekben fizetni.

ÁFÁ-s számla ígény esetén, a csomag átvétel után a posta@bonprix.hu címen lehetséges. Kérjük adja meg a megrendelés számlaszámát és hogy melyik termékre kéri számlát. Továbbá küldje el részünkre az egyszerűsített (utánvételi) számla másolatát. Illetve adja meg milyen formában kéri a számlát, postai vagy emailes úton.

Jelenleg nem lehet G-pay-jel fizetni, de már dolgozunk a bevezetésén.

Az utánvétes fizetés minden bonprix által kínált kiszállítási mód esetén elérhető, tehát a házhozszállítás, és a postahelyen vagy automatán keresztül történő átvétel esetén is.

Háromféle kiszállítási mód közül választhat: házhoz szállíthatja a Magyar Posta futárja, átveheti a Magyar Posta kirendeltségein vagy annak automatáiban.

Az elérhető termékek átlagos szállítási ideje 3-5 munkanap. Ehhez hozzá kell számolni a kiszállítási időt (ez eltérhet a választott kiszállítási módtól függően).

A megnövekedett mennyiségű rendelés miatt a csomagok kissé később kerülhetnek kiszállításra.

Ingyenes kiszállításra akciók esetén kerülhet sor, akciós kód érvényesítésével. Az akciókról a honlapon, a hírlevélből és az alkalmazásból lehet tudomást szerezni. Amennyiben az adott időpontban nincs akció, a kiszállítás költsége a választott kiszállítási módtól függ.

A rendelés állapotát bármikor ellenőrizheti bejelentkezés után a fiókban. A rendelés elküldéséről e-mailben értesítjünk minden vásárlót, tehát azokat is, akik regisztráció nélkül vásárolnak. Ebben az üzenetben link is található a csomag nyomonkövetéséhez.

Igen. A rendelés feladása során az eltérő kiszállítási címet az „új cím hozzáadása” opcióban lehet megadni.

A csomagot annak a linknek a segítségével tudja nyomonkövetni, melyet a csomag feladásáról szóló e-mail tartalmaz. Ugyanezt a linket megtalálja a bonprix-s fiókjában is.

Ha sérült vagy hibás megrendelést kap, kérjük, hogy jelezze azt az Ügyfélszolgálaton. A reklamáció benyújtásának feltételeiről bővebb információk itt:  Visszáruk és reklamációk

Ha a rendelésnek csak egy részét kapta kézhez, akkor feltehetőleg a csomag összeállításakor nem minden megrendelt termék volt elérhető. A fiókjában a rendelések történeténél, valamint a csomaghoz csatolt számlán talál információt az okozatról. Amennyiben tervben van a szállítás, akkor elküldjük  Önnek a terméket, amint beérkezik a raktárba – kiszállításáról e-mailben értesítjünk. Ebben az esetben csak az első szállításért fizet. Amennyiben azonban a termék ki lett árusítva, akkor a rendelést nem tudjuk teljesíteni. Ha előre fizetett a rendelésért, a kiárusított termék árának visszatérítése ugyanolyan módon történik, mint annak kifizetése.

Kérjük vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal. (06-72) 502 000 és készítse elő a rendelés számát. Vagy írjon nekünk a posta@bonprix.hu –ra a rendelés számát megadva.

Nem szállítunk csomagot külföldre, viszont sok országban van webáruházunk. Nézze meg, hogy ott is jelen vagyunk-e, ahová küldené a csomagot.

Termékvisszaküldés és reklamáció

Elegendő, hogy elküldöd nekünk a visszárut és a visszaküldésről szóló dokumentumot. A visszaküldés címe: bonprix 1004 CSLK, Fehérakác u.3., 1097 Budapest. A visszaküldésről szóló dokumentumot csatold a csomaghoz, ez meggyorsíthatja a feldolgozást, vagy elküldhet ugyanez emailben a posta@bonprix.hu címre.

 

Az eredeti csomagolásba visszapakolt áru megkönnyíti számunkra, hogy azonosítsuk a visszaküldött tételeket. A visszáruról szóló űrlapot tetszésed szerint továbbíthatod, azonban ha a visszaküldött csomagba teszed (az azt tartalmazó megrendelés számával), akkor az meggyorsítja a visszavétel feldolgozását. A biztonságosan becsomagolt csomagot a következő címre küldd: bonprix 1004 CSLK, Fehérakác u.3., 1097 Budapest

Az árut a csomag kézhezvételétől számított 100 napon belül kell visszaküldeni.

Az árukat a saját költségén küldi vissza. A szállítás költségét csak abban az esetben térítjük vissza, ha jogos a reklamáció.

Emailben visszaigazolást küldünk akkor, amikor a visszaküldött áru összegének visszatérítését kezdeményezzük. Ez 14 napon belül történik attól a naptól számolva, hogy a bonprix kézhez kapja a visszaküldött árut és a szerződéstől való elállásról szóló nyilatkozatot.

Az összeg visszatérítése 14 napon belül történik attól számolva, hogy a Bonprix kézhez kapja a szerződéstől való elállásról szóló nyilatkozatot. A visszafizetés függ a visszatérítés módjától, a korlátlan utalvány és a banki utalás a visszavételezés követő második nap már elérhető, míg a postai utalvány kézbesítése 10 napot is ígénybe vehet.

A kártyás fizetés esetén, az összeget a vásárlásnál használt bankkártyára utaljuk vissza . Az utánvétes fizetés esetén a regisztrált címre kézbesítjük. Utánvétes fizetés esetén választhatja a vásárlási utalvány formájában történő visszatérítést is. Miután a visszáru értéke utalvány formájában megjelenik a fiókjában, a következő megrendelése árából levonódik az utalvány értéke.

Igen, el lehet küldeni egyszerre több megrendelés visszaküldendő áruit. Ha a csomagban fel van tüntetve, hogy mely rendelésből mely termékeket küldte vissza, (visszáru nyomtatványon)

A 100 napos visszaküldési határidő az adott megrendelés utolsó termékének kézbesítésétől számolandó.

Az árukat nem lehet más termékre vagy más méretre kicserélni! Ha nem felel meg a megvásárolt áru, ezért másikat szeretne kapni, akkor küldje vissza a termékeket, majd rendelje meg ismét.

Ha nincs meg a vásárlásnál küldött visszáru-nyomtatvány, akkor a fiókjából a „kézbesítetlen és visszáru“ pont alatt, töltse le a fomanyomtatványt. Töltse ki és mellékelje a csomagjához.

Reklamáció esetén küldd el a terméket a bonprix 1004 CSLK, Fehérakác u.3., 1097 Budapest címre. A csomagban tűntesd fel a reklamáció okát és az ügyfél azonosítására szolgáló adatokat (pl. rendelés száma vagy ügyfélazonosító). A panasz benyújtható e-mailben vagy telefonon, a rendelés száma vagy ügyfélazonosító megadásával.

A panaszok elbírálására 14 nap áll a rendelkezésünkre.

Ha a reklamáció e-mailben vagy telefonon lett benyújtva, akkor ugyanazon az úton értesítjünk az elbírálásról. Ha kérdés merül fel a panasz állásával kapcsolatban, kérjük vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal: posta@bonprix.hu vagy telefonon: (06-72) 502 000.

Ha a termék hibás vagy sérült, akkor nyújts be panaszt. Amennyiben a reklamációt el lesz ismerve, visszatérítjük számodra a visszaküldési díjat.

bonprix klub

A bonprix Klub további 10% kedvezményt jelent minden megrendelésre addig, míg a klubtagság aktív. (6 hónap).  Ez a kedvezmény összevonható más akciókkal és engedménykódokkal.

A klubba a rendelés leadásakor léphet be, elegendő hozzá kiválasztani a megfelelő mezőt az űrlapon. Ha telefonon keresztül ad le rendelést, akkor értesítse a munkatársunkat, hogy szeretne csatlakozni a Bonprix Klubhoz.

A klubtagok 2490 Ft-ot fizetnek hathavonta a tagságért.  A befizetett klubtagsági díj 10% kedvezményre jogosít minden rendelésnél, melyet a tagság időtartama alatt ad le.

Bármikor kiléphet a Klubból, ehhez elegendő e-mailben vagy telefonon értesítened az ügyfélszolgálatunkat.

Mérettáblázat

A méret kiválasztásakor nézze meg a Mérettáblázatunkat, ahol részletes információkat talál pl. arról, hogy hogyan mérje le magát.. Alaposan nézze meg a termék fényképét, különös tekintettel a szabásra és a leírásra (pl. az oversize termékeknek lazább a szabása), és olvassa el más vásárlók véleményét az adott termékről. Ezek sokat elárulnak.

Fiókom

A webáruházbeli fiók létrehozásához az alábbi oldalon regisztrálj

A webáruházbeli fiók segítségével könnyedén nyomon követheti a rendelések állapotát, a rendelések történetét, akciós kódokat és utalványokat. A regisztrált felhasználók személyre szabott akciós kódokban is részesülnek, melyek mások számára nem elérhetők.

A bonprix webáruházában ingyenes a regisztráció.

Nem kötelező beírni a születésnapot, de ha megadja, akkor születésnapi ajándékkal tudunk kedveskedni :)

A személyes adatok egy részét saját maga is megváltoztathatja, miután bejelentkezik a bonprix-es fiókjábba. Az új lakcím csak a megváltoztatást követő rendelésekre érvényes. Ha nincs fiókja a webáruházban vagy olyan adatokat szeretne megváltoztatni, melyeket nem szerkeszthet a fiókodban, akkor vegye fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálattal.

Nem, a lakcím adatainak megváltoztatása csak az azt követő rendeléseknél él.

Ha nem emlékszel a fiókodhoz tartozó jelszóra, akkor használd az emlékeztetőt.

Igen, vásárolhat regisztráció nélkül. Azonban ha van fiókja a webáruházban, akkor hozzáfér a rendelések történetéhez és nyomon követheti a csomag állapotának változását. Mi több, a regisztrált felhasználók további akciós kódokban részesülnek, melyeket a fiókjukon keresztül érnek el.

Bármikor törölheti a fiókját, ehhez be kell lépnie a bonprix profiljában a beállításokhoz.

Rendelés

A rendelést leadhatja a webáruházban, a (06-72) 502 000 telefonszámon.

Vásárolhat regisztráció nélkül. Azonban ha van fiókja a webáruházban, akkor hozzáfér a rendelések történetéhez és nyomon követheti a csomagját állapotának változását. Mi több, a regisztrált felhasználók további akciós kódokban részesülnek, melyeket a fiókjukon keresztül érnek el.

A bonprix nem árul hagyományos, helyhez kötött boltokban, a rendeléseket csak online vagy telefonon lehet leadni.

A termékek kosárba helyezése nem jelenti a lefoglalásukat, sőt, ha hosszabb időn keresztül a kosárban hagyja őket, akkor akár ki is lehetnek árusítva.

A kosárban ismét ellenőrzésre kerül az elérhetőségük, így ha a kosárba tételt követően a termék „kiárusított” vagy „már nem kapható” állapotra vált, akkor már nem lehet megrendelni, még akkor sem, ha látható a kategória oldalán.

Igen. A másik kiszállítási címet a rendelés leadásakor az „új cím hozzáadása” opcióval adhatja hozzá.

Azt a rendelést kiszámálzásig tudjük törölni.Ehhez vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal a (06-72) 502 000 számon vagy e-mailben: posta@bonprix.hu.

A leadott rendelés a számlázás után nem módosítható. Kérjük, hogy a rendelés megerősítése előtt alaposan nézzen át minden adatot.

A rendelés állapotának megváltozásáról e-mailben értesítjünk. Ha van fiókja a bonprix webáruházában, akkor az állapot megváltozása a „rendelések történet“ nél is látható.

A rendelések történetét megtalálja a bonprix-es ügyfélfiókjában. Ha regisztráció nélkül rendelt, akkor a rendelések története nem elérhető, a rendelések részleteit azonban a korábban megkapott e-mailjeiben megtalálható.

A leadott rendelés a számlázás után nem módosítható. Ha a rendelés még nem lett számlázva, akkor törölhető és ismét összeállítható a helyes adatokkal. Ehhez vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal a (06-72) 502 000 számon vagy e-mailben: posta@bonprix.hu. A címet bármikor módosíthatja a bonprix-es fiókodban. Ez a változás azonban nem érinti a már korábban leadott rendeléseket.

Ha nem veszi át a rendelést a megadott időtartamon belül, (10 nap postán marad) akkor a csomagot visszaküldik hozzánk. 

Igen, rendelhet telefonon a (06-72) 502 000 számon. Az Ügyfélszolgálat hétfőtől péntekig 8:00-20:00 és szombaton 8:00-15:00 óra között érhető el.

Igen, rendelhet telefonon keresztül a munkatársunknál.

Telefonos rendelés esetén kizárólag utánvéttel lehet fizetni. Fizetni kell a szállításért, a csomagját a futártól vagy a postán veheti át.

A különböző értékesítési csatornáknak más és más akciós kódjai vannak. A webáruházban a fiókhoz rendelt egyedi kódok nem használhatók fel telefonos rendeléskor.

Akciós kódok

Az akciós kódok a webáruházban tűnnek fel az akciós időszakban, láthatók a honlap oldalán és az ügyfelek tudomást szerezhetnek róluk a hírlevélből, a rajongói oldalainkon és a push értesítéseken keresztül az alkalmazásunkban. Ügyfeleink ezen felül további, egyedi akciós kódokat is kapnak a fiókjukban. Ha van fiókja, minden kedvezményt megtalál az Akciós kódok menüpontban. Ellenőrizze, hogyan kaphat kedvezményes kódokat

Az akciós kódoknak eltér az érvényességük. Érvényességük idejéről a webáruház oldalán vagy az akciós kódok menüpontban tájékozódhat.

Egy rendelésen belül csak egy akciós kódot használhat fel. Ellenőrizze, hogyan szerezhet és használhat kedvezményes kódokat

A bonprix-es ügyfélfiókban látható akciós kódokat vagy az e-mailben kapottakat a linkre kattintva lehet aktiválni. Ez az információ mindig megjelenik a kód mellett a fiókjában vagy az e-mailben. Ha az akciós kódot nem aktiválja a link, akkor be kell írni a megfelelő mezőbe a kosárban.

Ennek sok oka lehet, valószínűleg hibás a kód, érvényét veszítette vagy már korábban fel lett használva (az egyszer használatos kódok esetén). Ha a kosárban nem jelenik meg információ a hiba forrásáról, akkor vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal. 

Katalógus

Igyekszünk korlátozni a papírkatalógusok mennyiségét, ezért nem lehet már rájuk feliratkozni. Az aktuális katalógusokat online formában elérhető az oldalunkon: Katalógus

A webáruház és a katalógus kínálata eltérhet. Ha a katalógus kínálatából szeretnél rendelni, akkor a rendelést leadhatja telefonon.

A rendelést leadhatja a (06-72) 502 000 telefonszámon.

Ha nem szeretne katalógust kapni, vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal e-mailben: posta@bonprix.hu vagy telefonon: (06-72) 502 000

#bonprixbloggers

A #bonprixbloggers divat és lifestyle témákban online tevékenykedő alkotókkal való együttműködés. Részletes információkat ezen az oldalon találsz: #bonprixbloggers

A #bonprixbloggers programba olyan személyeket hívunk meg, akik divat és lifestyle témában készítenek online tartalmakat. Elengedhetetlen feltétel a blogolás, és a 6 hónapnál régebbi Instagram fiók vagy YouTube csatorna vezetése. A jelentkezéseket elbíráljuk a bejegyzések és fényképek minősége, elérési kör, a profil megbízhatósága szemszögéből, valamint a blogolás és közösségi médiabeli fiókok tevékenysége alapján.

Igen, ha divat és lifestyle tematikában vezeted a fiókodat az Instagramon, akkor jelentkezhetsz a #bonprixbloggers programba.

Igen, ha divat és lifestyle tematikában vezeted a csatornádat a YouTube-n, akkor jelentkezhetsz a #bonprixbloggers programba.

A program résztvevőjeként vásárlási utalványban részesülsz, melyet a bonprix.hu webáruházban használhatsz fel. Választasz magadnak ruhákat és kiegészítőket, melyeket belekombinálsz az szettjeidbe, majd bemutatod azokat a csatornáidon. Egyes Instagramról származó és megfelelően betaggelt szettek felkerülhetnek a #bonprixitsme oldalunkra. A program részleteiről bővebben itt olvashatsz: #bonprixbloggers

A programban való részvétel szabályai a #bonprixbloggers oldalon olvashatók érheted el.

Termékek

A „3-4 hét múlva elérhető” megjelölés azt jelenti, hogy a termék jelenleg nem elérhető, a szállítására várni kell. Megrendelheti a terméket, de a kiszállítása csak akkor történik meg, ha a termék beérkezik a raktárba. Erről e-mailben értesítjük. Ha termék ez időn belül nem érkezik meg és nem szeretne tovább várni, akkor tudjuk töröni.

Van úgy, hogy az Önt érdeklő terméknek már csak néhány megvásárolható darabja van, és mivel nagy népszerűségnek örvend, az elérhetősége gyorsan változik. Ezért a honlapon még kapható/elérhető, de a kosárbatétele után az állapota megváltozik, mivel elfogy belőle minden példány. A kosárban még egyszer ellenőrizzük a termékek elérhetőségét, a legaktuálisabb információ ott jelenik meg. Érdemes észben tartani, hogy a termék kosárba tétele nem jelenti a termék lefoglalását.

Hozzon létre fiókot és adja a Kedvenceidhez azt a terméket, amelyik érdekeli. Amikor a termék ára csökken, e-mailben értesítést kap tőlünk.

Vélemények a termékekről

A megvásárolt termékekről a Fiókodba való bejelentkezést követően az „Értékelendő megrendelések” menüpont alatt írhatsz véleményt. Ha feliratkozol a hírlevelünkre, akkor emailt is kapsz, melyben értékelésre kérünk. Véleményeket kizárólag a Fiókon keresztül lehet hozzáadni, és csak az általad megvásárolt termékeket értékelheted.

 

Az értékelendő termékek a fiókodban jelennek meg 5 nappal a csomag feladása után és 30 napod van az értékelésre. Ha feliratkozol a hírlevelünkre, akkor e-mailben is megkérünk a megvásárolt termékek értékelésére. Az értékeléshez jelentkezz be a fiókodba és keresd az „Értékelendő megrendelések” menüpontot. Mielőtt véleményt írsz, olvasd el az útmutatónkat: ITT

A véleményeket moderálják, ami azt jelenti, hogy az értékelés beküldésétől a publikálásig akár több nap is eltelhet. Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy egyes esetekben ne tegyünk közzé egyes véleményeket. Tekintsd meg az útmutatónkat: ITT

Oldalunkon kizárólag igazolt vásárláson alapuló véleményeket jelenítünk meg, melyeknél teljesen biztosak vagyunk abban, hogy az ügyfél kézhez kapta a terméket, melyet értékel, így élőben meggyőződhetett annak tulajdonságairól és őszintén értékelhet. A webáruházunkban található vélemények olvasásakor biztos lehetsz abban, hogy a termék ismeretében íródtak. A fentebbiek miatt véleményt csak regisztrált felhasználók küldhetnek a Fiókjukon keresztül.

Hírlevelek és értesítések

A hírlevélre való feliratkozást szinte a honlap minden oldalán megtalálható (az oldal alján). Ha ennek ellenére nem találja, hogy hol iratkozhat fel, akkor odairányítunk arra az oldalra: ITT

Hírleveleinkben értesítjük az aktuális akciókról, újdonságokról és árcsökkenésekről. Hetente többször kap tőlünk hírlevelet.

Először is nézze meg a spam mappát. Győződjön meg arról is, hogy azt az email címet adta meg, amelyikben a kódot keresi. Az üzenet akár késhet is. Ha továbbra is kétségei vannak, akkor vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal Kapcsolat.

Ha rendszeresen olvassa a hírleveleinket, akkor ez nem fordulhat elő. Próbáljon meg ismét feliratkozni. Ha nem segít, akkor vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal Kapcsolat.

Annak a linknek a segítségével, mely megtalálható minden hírlevél alján.

Különféle értesítéseket kaphatsz tőlünk. Válaszd azt, amelyik a számodra a legkényelmesebb:

  • iratkozz fel a hírlevélre www.bonprix.hu
  • engedélyezd a web push értesítéseket a böngésződben

Google böngészőben ennek a folyamata: menj a bonprix.hu oldalra és kattints a domain melletti lakatra, majd a webhelybeállításoknál keresd meg az Értesítéseket és válaszd ki az Engedélyezést. Innentől kezdve értesítéseket kapsz az akciókról.

Firefox böngészőben: menj a bonprix.hu oldalra, majd a domain címtől balra kattints az ikonra – legördül az ablak a kérdéssel, hogy engedélyezve legyenek-e az értesítések. Kattints az elfogadásra.

Ennek módja a telefonod modelljétől függ.

Androiddal rendelkező telefonoknál lépj be az alkalmazásba, majd a Fiókomba, Szerviz és Beállítások – engedélyezd az Értesítéseket.

iOS-es telefonoknál lépj be a Fiókomba, Szerviz és a Beállításokban kapcsold be az Értesítéseket.

  • sms – engedélyezd az smsküldést a rendelés leadásakor

 

 

Az sms-ek lemondását kérje emailben a posta@bonprix.hu címen.

A telefonja típusától függ. Lépjen be a bonprix alkalmazásba, majd a Fiókomba, Szerviz és Beállítások – tiltsd le a Push értesítéseket.

Hogy többé ne jelenjenek meg web push értesítések a böngészőben, törölje a bonprix.hu oldalt azon oldalak közül, amelyeknél beleegyezett az értesítésekbe a böngészőjében. Ennek módja eltérhet a böngészője típusától függően. A web push engedélyezések a böngésző Privát beállításaiban találhatók. Működhet az is, hogy rákattint a lakat ikonra, mely a domaintől bal oldalra található, majd az Értesítésnél kiválasztja a „Nem engedélyezem” opciót.

Kapcsolat

Hogyan tudom felvenni a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal?

Az Ügyfélszolgálattal háromféle módon veheted fel a kapcsolatot:

 

Az Ügyfélszolgálat nyitva tartása a következő:
hétfő – péntek: 8.00 - 20.00
szobat: 8.00 - 15.00

Az Ügyfélszolgálat a következő időpontokban van nyitva: hétfő – péntek: 8.00 - 20.00, szobat: 8.00 - 15.00. Megértésüket kérjük a megnövekedett forgalmú időszakok alatt, pl. karácsony környékén, amikor több megkeresést kapunk.

Adatvédelmi szabályzat

A süti fájlok az adott oldal felkeresése során számítógépre, táblagépre vagy telefonra mentett kis tesztfájlok. Felhasználásuk általános. Arra használjuk a cookie fájlokat, hogy nyomon kövessük a kosara tartalmát, megjelenítsük az utoljára megtekintett termékeket és ajánlásokat küldjünk. A cookie fájloknak köszönhetően honlapunkat az elvárásaihoz és igényeihez igazíthatjuk és megkönnyítjük a böngészést. Bővebben az Adatvédelmi szabályzat

Az adatok kezelője a bonprix Sp. z o.o. Megőrizzük a kapcsolatbalépési adatokat és más személyes adatot, amelyek a rendelés során kerülnek megadásra. A weboldalunkon létrehozhat fiókot (melyet jelszó véd), így hozzáfér minden elmentett adathoz. Ezen felül megváltoztathatja, kijavíthatja, kezelheti és törölheti az adatokat.Az adatait átadjuk a velünk együttműködő alvállalkozóknak, de csak olyan mértékben, amely szükséges a rendelések teljesítéséhez, pl. a szállításhoz vagy a fizetés végrehajtásához – bővebben e témáról az Adatvédelmi nyilatkozatban olvashat: ITT

  • Mozilla Firefox (legújabb verzió)
  • Opera (legújabb verzió)
  • Google Chrome (legújabb verzió)
  • Safari (MacOS-en)
  • IE 9, 10, 11 és Edge verzóban

Segítség Központ

 
Írj nekünk

Írj nekünk e-mailt, hogy átbeszélhessük a kérésedet. Megválaszoljuk.

Vedd fel velünk a kapcsolatot
Örömmel válaszolunk kérdéseire:
hétfő – péntek: 8.00 - 20.00, szobat: 8.00 - 15.00
Örömmel válaszolunk kérdéseire:
hétfő – péntek: 8.00 - 20.00, szobat: 8.00 - 15.00

Segítség Központ

 
Írj nekünk

Írj nekünk e-mailt, hogy átbeszélhessük a kérésedet. Megválaszoljuk.

Vedd fel velünk a kapcsolatot
Örömmel válaszolunk kérdéseire:
hétfő – péntek: 8.00 - 20.00, szobat: 8.00 - 15.00
Örömmel válaszolunk kérdéseire:
hétfő – péntek: 8.00 - 20.00, szobat: 8.00 - 15.00