Kérdések és válaszok

Fizetés és kiszállítás

A bonprix-nél kétféle módon lehet fizetni: bankkártyával és utánvétellel. MasterCard és Visa kártyákat fogadunk el. Az átvételkor történő fizetés minden kiszállítási mód esetén él.

A megrendelés visszaigazolását e-mailben kapod meg a rendelés online elküldését követően.

A vásárlás igazolása minden csomagban megtalálható. Ha a rendelésed több csomagban kapod meg, akkor az igazolás az adott csomagban található termékekre vonatkozik.

Sajnos nem lehet részletekben fizetni.

Ha szükséged van áfás számlára, akkor vedd fel velünk a kapcsolatot a posta@bonprix.hu címen. Add meg a megrendelés számlaszámát és hogy melyik termékre kéred számlát. Továbbá küldjed el részünkre az egyszerűsített (utánvételi) számla másolatát. Illetve add meg milyen formában kéred a számlát, postai vagy emailes úton.

Jelenleg nem lehet G-pay-jel fizetni, de már dolgozunk a bevezetésén.

Az utánvétes fizetés minden bonprix által kínált kiszállítási mód esetén elérhető, tehát a házhozszállítás, és a postahelyen vagy automatán keresztül történő átvétel esetén is.

Háromféle kiszállítási mód közül választhatsz: házhoz szállíthatja a Magyar Posta futárja, átveheted a Magyar Posta kirendeltségein vagy annak automatáiban.

Az elérhető termékek átlagos szállítási ideje 3-5 munkanap. Ehhez hozzá kell számolni a kiszállítási időt (ez eltérhet a választott kiszállítási módtól függően).

A megnövekedett mennyiségű rendelés miatt a csomagok kissé később kerülhetnek kiszállításra.

Ingyenes kiszállításra akciók esetén kerülhet sor, akciós kód érvényesítésével. Az akciókról a honlapon, a hírlevélből és az alkalmazásból lehet tudomást szerezni. Amennyiben az adott időpontban nincs akció, a kiszállítás költsége a választott kiszállítási módtól függ.

A rendelése állapotát bármikor ellenőrizheted bejelentkezés után a fiókodban. A rendelés elküldéséről e-mailben értesítünk minden vásárlót, tehát azokat is, akik regisztráció nélkül vásárolnak. Ez alól kivételt jelent, aki telefonon ad le rendelést, ez esetben nem tudunk visszaigazoló emailt küldeni. Ebben az üzenetben link is található a csomag nyomonkövetéséhez.

Igen. A rendelés feladása során az eltérő kiszállítási címet az „új cím hozzáadása” opcióban lehet megadni.

A csomagot annak a linknek a segítségével tudod nyomonkövetni, melyet a csomag feladásáról szóló e-mail tartalmaz. Ugyanezt a linket megtalálod a bonprix-s fiókodban is.

Ha sérült vagy hibás megrendelést kapsz, kérjük, hogy jelezd azt az Ügyfélszolgálatnak. A reklamáció benyújtásának feltételeiről bővebb információk itt: Visszáruk és reklamációk

Ha a rendelésnek csak egy részét kaptad kézhez, akkor feltehetőleg a csomag összeállításakor nem minden megrendelt termék volt elérhető. A fiókodban a rendelések történeténél, valamint a csomaghoz csatolt számlán találsz információt az okozatról. Amennyiben tervben van a szállítás, akkor elküldjük a számodra a terméket, amint beérkezik a raktárba – kiszállításáról e-mailben értesítünk. Ebben az esetben csak az első szállításért fizetsz. Amennyiben azonban a termék ki lett árusítva, akkor a rendelést nem tudjuk teljesíteni. Ha előre fizettél a rendelésért, a kiárusított termék árának visszatérítése ugyanolyan módon történik, mint annak kifizetése.

Kérjük vedd fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálattal. Keresd elő a rendelés számát és írj nekünk e-mailt posta@bonprix.hu vagy hívj fel: 06 72 502 00

Nem szállítunk csomagot külföldre, viszont sok országban van webáruházunk. Nézd meg, hogy ott is jelen vagyunk-e, ahová küldenéd a csomagot.

Termékvisszaküldés és reklamáció

Elegendő, hogy elküldöd nekünk a visszárut és a visszaküldésről szóló dokumentumot. A visszaküldés címe: Bonprix, 7601 Pécs, Pf.171. A visszaküldésről szóló dokumentumot csatold a csomaghoz, ez meggyorsíthatja a feldolgozást, vagy elküldhet ugyanez emailben a posta@bonprix.hu címre.

 

Az eredeti csomagolásba visszapakolt áru megkönnyíti számunkra, hogy azonosítsuk a visszaküldött tételeket. A visszáruról szóló űrlapot tetszésed szerint továbbíthatod, azonban ha a visszaküldött csomagba teszed (az azt tartalmazó megrendelés számával), akkor az meggyorsítja a visszavétel feldolgozását. A biztonságosan becsomagolt csomagot a következő címre küldd: bonprix Budapest 1004 CSLK

Az árut a csomag kézhezvételétől számított 100 napon belül kell visszaküldened.

Az árukat a saját költségedre küldöd vissza. A szállítás költségét csak abban az esetben térítjük vissza, ha jogos a reklamáció.

Emailben visszaigazolást küldünk akkor, amikor a visszaküldött áru összegének visszatérítését kezdeményezzük. Ez 14 napon belül történik attól a naptól számolva, hogy a bonprix kézhez kapja a visszaküldött árut és a szerződéstől való elállásról szóló nyilatkozatot.

Az összeg visszatérítése 14 napon belül történik attól számolva, hogy a bonprix kézhez kapja a szerződéstől való elállásról szóló nyilatkozatot. A pénz visszatérítése függvénye lehet annak is, hogy megérkezzen hozzánk a visszaküldött cikk vagy a feladásáról szóló igazolás.

Ha a kártyás fizetést választottad, akkor az összeget is ilyen módon kapod vissza. Ha az utánvétes fizetést választottad, akkor a visszaküldött csomaggal együtt küldd el azt a bankszámlaszámot, amelyre visszautalhatjuk a pénzt. Utánvétes fizetés esetén választhatod a vásárlási utalvány formájában történő visszatérítést is. Miután a visszáruért járó utalvány megjelenik a fiókodban, a következő megrendelésed árából levonódik az utalvány értéke. A visszáruért járó utalvány felhasználási időtartama korlátlan.

Igen, elküldheted egyszerre több megrendelés visszaküldendő áruit. Ha a csomagban feltűnteted, hogy mely rendelésből mely termékeket küldöd vissza(visszáru nyomtatványon), azzal megkönnyíted a visszáruk feldolgozását.

A 100 napos visszaküldési határidő az adott megrendelés utolsó termékének kézbesítésétől számolandó.

Az árukat nem lehet más termékre vagy más méretre kicserélni. Ha nem felel meg a megvásárolt áru, ezért másikat szeretnél kapni, akkor küldd vissza a termékeket, majd rendelj ismét.

Nem kell a hivatalos visszáru-nyomtatványt használnod, elegendő, ha felírod egy papírra, hogy mely termékeket küldöd vissza és megadod a megrendelés számát.

Reklamáció esetén küldd el a terméket a bonprix Budapest 1004 CSLK címre. A csomagban tűntesd fel a reklamáció okát és az ügyfél azonosítására szolgáló adatokat (pl. rendelés száma vagy ügyfélazonosító). A panaszt benyújthatod e-mailben vagy telefonon is, azonban ha a csomag mellé csatolod, akkor azzal felgyorsíthatod a panaszkezelés időtartamát.

A panaszok elbírálására 14 nap áll a rendelkezésünkre.

Ha a reklamáció e-mailben vagy telefonon lett benyújtva, akkor ugyanazon az úton értesítünk az elbírálásáról. Ha azonban a reklamáció a visszáru nyomtatvánnyal lett visszaküldve, akkor az állapotáról nem küldünk külön értesítést. Amennyiben elfogadjuk, akkor egyszerűen visszatérítjük az összegét. Ha kérdésed merül fel a panaszod állásával kapcsolatban, kérjük vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal: posta@bonprix.hu vagy telefonon: (06-72) 502 000.

Ha a termék hibás vagy sérült, akkor nyújts be panaszt. Amennyiben a reklamációt el lesz ismerve, visszatérítjük számodra a visszaküldési díjat.

bonprix klub

A bonprix Klub további 10% kedvezményt jelent minden megrendelésre addig, míg aktív klubtag vagy. Ez a kedvezmény összevonható más akciókkal és engedménykódokkal.

A klubba a rendelés leadásakor léphetsz be, elegendő hozzá kiválasztani a megfelelő mezőt az űrlapon. Ha telefonon keresztül adsz le rendelést, akkor értesítsd a munkatársunkat, hogy szeretnél csatlakozni a bonprix Klubhoz.

A klubtagok 2150 Ft-ot fizetnek hathavonta a tagságért.  A befizetett klubtagsági díj 10% kedvezményre jogosít minden rendelésnél, melyet a tagság időtartama alatt adsz fel.

Bármikor kiléphetsz a Klubból, ehhez elegendő e-mailben vagy telefonon értesítened az Ügyfélszolgálatunkat.

Mérettáblázat

A méret kiválasztásakor nézd meg a Mérettáblázatunkat, ahol részletes információkat találsz pl. arról, hogy hogyan mérd le magad. Alaposan nézd meg a termék fényképét, különös tekintettel a szabásra és a leírásra (pl. az oversize termékeknek lazább a szabása), és olvasd el más vásárlók véleményét az adott termékről. Ezek sokat elárulnak.

Fiókom

A webáruházbeli fiók létrehozásához az alábbi oldalon regisztrálj

A webáruházbeli fiók segítségével könnyedén nyomon követheted a rendelések állapotát, a rendelések történetét, akciós kódokat és utalványokat. A regisztrált felhasználók személyre szabott akciós kódokban is részesülnek, melyek mások számára nem elérhetők.

A bonprix webáruházában ingyenes a regisztráció.

Nem kötelező beírnod a születésnapodat, de ha megadod, akkor születésnapi ajándékkal tudunk kedveskedni :)

A személyes adatok egy részét saját magad is megváltoztathatod, miután bejelentkezel a bonprix-es fiókodba. Az új lakcím csak a megváltoztatást követő rendelésekre érvényes. Ha nincs fiókod a webáruházban vagy olyan adatokat szeretnél megváltoztatni, melyeket nem szerkeszthetsz a fiókodban, akkor vedd fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálattal.

Nem, a lakcím adatainak megváltoztatása csak az azt követő rendeléseknél él.

Ha nem emlékszel a fiókodhoz tartozó jelszóra, akkor használd az emlékeztetőt.

Igen, vásárolhatsz regisztráció nélkül. Azonban ha van fiókod a webáruházban, akkor hozzáférsz a rendelések történetéhez és nyomon követheted a csomagod állapotának változását. Mi több, a regisztrált felhasználók további akciós kódokban részesülnek, melyeket a fiókjukon keresztül érnek el.

Bármikor törölheted a fiókodat, ehhez be kell lépned a bonprix webáruházában a profilodban a beállításokhoz.

Rendelés

A rendelést leadhatod a webáruházban, a (06-72) 502 000 telefonszámon vagy a nyomtatott katalógushoz mellékelt rendelési űrlapon.

Vásárolhatsz regisztráció nélkül. Azonban ha van fiókod a webáruházban, akkor hozzáférsz a rendelések történetéhez és nyomon követheted a csomagod állapotának változását. Mi több, a regisztrált felhasználók további akciós kódokban részesülnek, melyeket a fiókjukon keresztül érnek el.

A bonprix nem árul hagyományos, helyhez kötött boltokban, a rendeléseket csak online vagy telefonon lehet leadni.

A termékek kosárba helyezése nem jelenti a lefoglalásukat, sőt, ha hosszabb időn keresztül a kosárban hagyod őket, akkor akár ki is lehetnek árusítva.

A kosárban ismét ellenőrzésre kerül az elérhetőségük, így ha a kosárba tételt követően a termék „kiárusított” vagy „már nem kapható” állapotra vált, akkor már nem lehet megrendelni, még akkor sem, ha látható a kategória oldalán.

Igen. A másik kiszállítási címet a rendelés leadásakor az „új cím hozzáadása” opcióval adhatod hozzá.

Azt a rendelést kiszámálzásig tudjük törölni.Ehhez vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal a (06-72) 502 000 számon vagy e-mailben: posta@bonprix.hu.

A leadott rendelés nem módosítható. Kérjük, hogy a rendelés megerősítése előtt alaposan nézz át minden adatot.

A rendelés állapotának megváltozásáról e-mailben értesítünk. Ha van fiókod a bonprix webáruházában, akkor az állapot megváltozása a rendelések történeténél is látható.

A rendelések történetét megtalálod a bonprix-es ügyfélfiókodban. Ha regisztráció nélkül rendeltél, akkor a rendelések története nem elérhető, a rendelések részleteit azonban a korábban megkapott e-mailjeidben megtalálhatod.

A leadott rendelés a számlázás után nem módosítható. Ha a rendelés még nem lett számlázva, akkor törölhető és ismét összeállítható a helyes adatokkal. . Ehhez vedd fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálattal a (06-72) 502 000számon vagy e-mailben: posta@bonprix.hu. A címet bármikor módosíthatod a bonprix-es fiókodban. Ez a változás azonban nem érinti a már korábban leadott rendeléseket.

Ha nem veszed át a rendelést a megadott időtartamon belül, akkor a csomagot visszaküldik hozzánk. 

Igen, rendelhetsz telefonon a (06-72) 502 000 számon. Az Ügyfélszolgálat hétfőtől péntekig 8:00-20:00 és szombaton 8:00-15:00 óra között érhető el.

Igen, rendelhetsz telefonon keresztül a munkatársunknál.

Telefonos rendelés esetén kizárólag utánvéttel lehet fizetni. Fizetned kell a szállításért, a csomagodat a futártól vagy a postán veheted át.

A különböző értékesítési csatornáknak más és más akciós kódjai vannak. A webáruházban a fiókhoz rendelt egyedi kódok nem használhatók fel telefonos rendeléskor. Ha szeretnél kódot használni a telefonon történő rendelés során, azt egyeztesd az Ügyfélszolgálati munkatárssal.

Akciós kódok

Az akciós kódok a webáruházban tűnnek fel az akciós időszakban, láthatók a honlap oldalán és az ügyfelek tudomást szerezhetnek róluk a hírlevélből, a rajongói oldalainkon és a push értesítéseken keresztül az alkalmazásunkban. Ügyfeleink ezen felül további, egyedi akciós kódokat is kapnak a fiókjukban. Ha van fiókod, minden kedvezményt megtalálsz az Akciós kódok menüpontban. Ellenőrizze, hogyan kaphat kedvezményes kódokat

Az akciós kódoknak eltér az érvényességük. Érvényességük idejéről a webáruház oldalán vagy az Akciós kódok menüpontban tájékozódhatsz.

Egy rendelésen belül csak egy akciós kódot használhatsz fel. Ellenőrizze, hogyan szerezhet és használhat kedvezményes kódokat

A bonprix-es ügyfélfiókodban látható akciós kódokat vagy az e-mailben kapottakat a linkre kattintva lehet aktiválni. Ez az információ mindig megjelenik a kód mellett a fiókodban vagy az e-mailben. Ha az akciós kódot nem aktiválja link, akkor be kell írni a megfelelő mezőbe a kosárban.

Ennek sok oka lehet, valószínűleg hibás a kód, érvényét veszítette vagy már korábban fel lett használva (az egyszer használatos kódok esetén). Ha a kosárban nem jelenik meg információ a hiba forrásáról, akkor vedd fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálattal.

Katalógus

Igyekszünk korlátozni a papírkatalógusok mennyiségét, ezért nem lehet már rájuk feliratkozni. Az aktuális katalógusokat online formában elérheted az oldalunkon: Katalógus

A webáruház és a katalógus kínálata eltérhet. Ha a katalógus kínálatából szeretnél rendelni, akkor a rendelést leadhatod telefonon, a katalógushoz mellékelt rendelési űrlapon vagy az ezen az oldalon elérhető űrlapon: Katalógus

A rendelést leadhatod a (06-72) 502 000 telefonszámon, vagy a katalógushoz mellékelt rendelési űrlapon

Ha nem szeretnél katalógust kapni, vedd fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálattal e-mailben: posta@bonprix.hu vagy telefonon: (06-72) 502 000

#bonprixbloggers

A #bonprixbloggers divat és lifestyle témákban online tevékenykedő alkotókkal való együttműködés. Részletes információkat ezen az oldalon találsz: #bonprixbloggers

A #bonprixbloggers programba olyan személyeket hívunk meg, akik divat és lifestyle témában készítenek online tartalmakat. Elengedhetetlen feltétel a blogolás, és a 6 hónapnál régebbi Instagram fiók vagy YouTube csatorna vezetése. A jelentkezéseket elbíráljuk a bejegyzések és fényképek minősége, elérési kör, a profil megbízhatósága szemszögéből, valamint a blogolás és közösségi médiabeli fiókok tevékenysége alapján.

Igen, ha divat és lifestyle tematikában vezeted a fiókodat az Instagramon, akkor jelentkezhetsz a #bonprixbloggers programba.

Igen, ha divat és lifestyle tematikában vezeted a csatornádat a YouTube-n, akkor jelentkezhetsz a #bonprixbloggers programba.

A program résztvevőjeként vásárlási utalványban részesülsz, melyet a bonprix.hu webáruházban használhatsz fel. Választasz magadnak ruhákat és kiegészítőket, melyeket belekombinálsz az szettjeidbe, majd bemutatod azokat a csatornáidon. Egyes Instagramról származó és megfelelően betaggelt szettek felkerülhetnek a #bonprixitsme oldalunkra. A program részleteiről bővebben itt olvashatsz: #bonprixbloggers

ABonprix Bloggers program szabályzatát ITT érheted el.

Termékek

A „3-4 hét múlva elérhető” megjelölés azt jelenti, hogy a termék jelenleg nem elérhető, a szállítására várni kell. Megrendelheted a terméket, de a kiszállítása csak akkor történik meg, ha beérkezik a raktárba. Erről e-mailben értesítünk.

Van úgy, hogy a téged érdeklő terméknek már csak néhány megvásárolható darabja van, és mivel nagy népszerűségnek örvend, az elérhetősége gyorsan változik. Ezért a honlapon még kapható/elérhető, de a kosárbatétele után az állapota megváltozik, mivel elfogy belőle minden példány. A kosárban még egyszer ellenőrizzük a termékek elérhetőségét, a legaktuálisabb információ ott jelenik meg. Érdemes észben tartani, hogy a termék kosárba tétele nem jelenti a termék lefoglalását.

Hozz létre fiókot és add a Kedvenceidhez azt a terméket, amelyik érdekel. Amikor a termék ára csökken, e-mailben értesítést kapsz tőlünk.

Vélemények a termékekről

Vásárlást követően e-mailt kapsz tőlünk, melyben kérjük, hogy nyilváníts véleményt. Hozzáadhatsz véleményt a Fiókodba való belépést követően a „Vélemények a termékekről” menüben vagy közvetlenül a termék oldalán. A véleményed megírását megelőzően olvasd el útmutatónkat: ITT

A véleményt bármikor megírhatod. Ha véleményezni szeretnéd a megrendelt termékeket, akkor jelentkezz be a fiókodba és klikkelj a „Vélemények a termékekről” menüre. Közvetlenül a termék oldalán is megoszthatod a véleményed. A véleményed megírását megelőzően olvasd el útmutatónkat: ITT

A véleményeket moderáljuk, ami azt jelenti, hogy a beküldéstől számítva több nap is eltelhet a közzétételéig. Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy egyes esetekben nem tesszük közzé a véleményt. Olvasd el az útmutatónkat: ITT

Hírlevelek és értesítések

A hírlevélre való feliratkozást szinte a honlap minden oldalán megtalálod (az oldal alján). Ha ennek ellenére nem találod, hogy hol iratkozhatsz fel, akkor odairányítunk arra az oldalra: ITT

Hírleveleinkben értesítünk az aktuális akciókról, újdonságokról és árcsökkenésekről. Hetente többször kapsz tőlünk hírlevelet.

Először is nézd meg a spam mappádat. Győződj meg arról is, hogy azt az email címedet adtad meg, amelyikben a kódot kerested. Az üzenet akár késhet is. Ha továbbra is kétségeid vannak, akkor vedd fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálattal: Kapcsolat.

Ha rendszeresen olvasod a hírleveleinket, akkor ez nem fordulhat elő. Próbálj meg ismét feliratkozni. Ha nem segít, akkor vedd fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálattal: Kapcsolat.

Annak a linknek a segítségével, mely megtalálható minden hírlevélben. Leiratkozási szándékodat e-mailben is jelezheted a következő címen: posta@bonprix.hu

Különféle értesítéseket kaphatsz tőlünk. Válaszd azt, amelyik a számodra a legkényelmesebb:

  • iratkozz fel a hírlevélre www.bonprix.hu
  • engedélyezd a web push értesítéseket a böngésződben

Google böngészőben ennek a folyamata: menj a bonprix.hu oldalra és kattints a domain melletti lakatra, majd a webhelybeállításoknál keresd meg az Értesítéseket és válaszd ki az Engedélyezést. Innentől kezdve értesítéseket kapsz az akciókról.

Firefox böngészőben: menj a bonprix.hu oldalra, majd a domain címtől balra kattints az ikonra – legördül az ablak a kérdéssel, hogy engedélyezve legyenek-e az értesítések. Kattints az elfogadásra.

Ennek módja a telefonod modelljétől függ.

Androiddal rendelkező telefonoknál lépj be az alkalmazásba, majd a Fiókomba, Szerviz és Beállítások – engedélyezd az Értesítéseket.

iOS-es telefonoknál lépj be a Fiókomba, Szerviz és a Beállításokban kapcsold be az Értesítéseket.

  • sms – engedélyezd az smsküldést a rendelés leadásakor

 

 

Az sms-ek lemondását kérd emailben a posta@bonprix.hu címen.

A telefonod típusától függ.
Lépj be a bonprix alkalmazásba, majd a Fiókomba, Szerviz és Beállítások – tiltsd le a Push értesítéseket.

Hogy többé ne jelenjenek meg web push értesítések a böngészőben, töröld a bonprix.hu oldalt azon oldalak közül, amelyeknél beleegyeztél az értesítésekbe a böngésződben. Ennek módja eltérhet a böngésződ típusától függően. A web push engedélyezések a böngésződ Privát beállításaiban találhatók. Működhet az is, hogy rákattintasz a lakat ikonra, mely a domaintől bal oldalra található, majd az Értesítésnél kiválasztod a „Nem engedélyezem” opciót.

Kapcsolat

Hogyan tudom felvenni a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal?

Az Ügyfélszolgálattal háromféle módon veheted fel a kapcsolatot:

 

Az Ügyfélszolgálat nyitva tartása a következő:
hétfő – péntek: 8.00 - 20.00
szobat: 8.00 - 15.00

Az Ügyfélszolgálat a következő időpontokban van nyitva: hétfő – péntek: 8.00 - 20.00, szobat: 8.00 - 15.00. Megértésüket kérjük a megnövekedett forgalmú időszakok alatt, pl. karácsony környékén, amikor több megkeresést kapunk.

Adatvédelmi szabályzat

A süti fájlok az adott oldal felkeresése során számítógépre, táblagépre vagy telefonra mentett kis tesztfájlok. Felhasználásuk általános. Arra használjuk a cookie fájlokat, hogy nyomon kövessük a kosarad tartalmát, megjelenítsük az utoljára megtekintett termékeket és ajánlásokat küldjünk. A cookie fájloknak köszönhetően honlapunkat az elvárásaidhoz és igényeidhez igazíthatjuk és megkönnyítjük a böngészést. Bővebben az Adatvédelmi nyilatkozatban: ITT

Az adatok kezelője a bonprix sp. z o.o.

Megőrizzük a kapcsolatbalépési adatokat és más személyes adatot, amelyek a rendelés során kerülnek megadásra. A weboldalunkon létrehozhatsz fiókot (melyet jelszó véd), így hozzáférsz minden elmentett adathoz. Ezen felül megváltoztathatod, kijavíthatod, kezelheted és törölheted az adatokat.

Az adataidat átadjuk a velünk együttműködő alvállalkozóknak, de csak olyan mértékben, amely szükséges a rendelések teljesítéséhez, pl. a szállításhoz vagy a fizetés végrehajtásához – bővebben e témáról az Adatvédelmi nyilatkozatban olvashatsz: ITT

  • Mozilla Firefox (legújabb verzió)
  • Opera (legújabb verzió)
  • Google Chrome (legújabb verzió)
  • Safari (MacOS-en)
  • IE 9, 10, 11 és Edge verzóban

Segítség Központ

 
Írj nekünk

Írj nekünk e-mailt, hogy átbeszélhessük a kérésedet. Megválaszoljuk.

Vedd fel velünk a kapcsolatot
Örömmel válaszolunk kérdéseire:
hétfő – péntek: 8.00 - 20.00, szobat: 8.00 - 15.00
Örömmel válaszolunk kérdéseire:
hétfő – péntek: 8.00 - 20.00, szobat: 8.00 - 15.00

Segítség Központ

 
Írj nekünk

Írj nekünk e-mailt, hogy átbeszélhessük a kérésedet. Megválaszoljuk.

Vedd fel velünk a kapcsolatot
Örömmel válaszolunk kérdéseire:
hétfő – péntek: 8.00 - 20.00, szobat: 8.00 - 15.00
Örömmel válaszolunk kérdéseire:
hétfő – péntek: 8.00 - 20.00, szobat: 8.00 - 15.00