Kiszállítás és fizetési módok

 

A kiszállítás költsége 

 

Futáros kiszállítás

  Bankkártya Fizetés utánvéttel
Magyar Posta (házhozszállítás)
790 FT 990 FT
 Személyes átvétel
  Bankkártya Fizetés utánvéttel
Magyar Posta átvétel a postán
790 FT 990 FT
Magyar Posta csomagautomata  
790 FT 990 FT

A kiszállítás ideje 3-5 munkanap

 

További információk:

  • A kiszállítás ideje 3-5 munkanap
  • Ha a megrendelt termékek egy része nincs rögtön raktáron, akkor először az elérhető árukat küldjük el neked, a maradékot pedig akkor szállíttatjuk, amikor beérkezik a raktárba. E további, későbbi szállítás költségeit a bonprix fedezi.
  • A kosárban azok a termékek, amelyek nem kaphatók azonnal, „kiszállítás 3-4 hét múlva” kifejezéssel vannak megjelölve.
  • Akciós vagy karácsonyi időszak alatt a kiszállítás ideje megnyúlhat, erről a rendelés leadásakor vagy azután közvetlenül e-mailben vagy sms-ben értesítünk.
  • Javasoljuk, hogy rendeléskor hozz létre fiókot, hogy könnyebben nyomon követhesd a kiszállítást

 

Kiszállítási módok a bonprix-nél

Házhozszállítás

Magyar Posta futára (lakcímre)
  • E-mailben értesítünk arról, hogy a rendelésed elhagyta a raktárunkat és átadtuk a postának. Ebben az e-mailben linket is találsz, melynek segítségével nyomon követheted a csomagot.
  • A Magyar Posta futára kézbesíti a csomagot. Ha az adott időpontban a futár nem találja a címzettet otthon, akkor értesítést hagy vagy megpróbálja másnap ismét kézbesíteni a csomagot.
  • Az át nem vett megrendelés a postán 10 napig lesz megőrizve. Az át nem adott csomagot visszaküldik a raktárba.

Helyszíni átvétel

Csomagautomata 
  • Amikor a csomag elhagyja a raktárunkat és átadják a Magyar Postának, e-mailt kapsz tőlünk, mely tartalmazza a fuvarszámot.
  • Ezt követően a Magyar Postától sms-ben értesülsz arról, hogy éppen hol tart a csomag. Az értesítések arra a számra érkeznek, melyet megadtál a rendeléskor. 
  • Amikor a csomagodat beteszik az automatába, a Magyar Postától egyedi átvételi kódot kapsz.
  • A csomagokat 2 napig tárolják az automatában. Ezt követően a legközelebbi postára kerül, ahonnan 10 napon keresztül vehető át.
Átvétel a postán
  • E-mailben értesítünk arról, hogy a rendelésed elhagyta a raktárunkat és átadtuk a Magyar Postának. Ebben az e-mailben linket is találsz, melynek segítségével nyomon követheted a csomagot.
  • A postás értesítést hagy a postaládádban arról, hogy a csomag megérkezett a postára. Az értesítés tartalmazza a csomag számát, a posta és a címzett adatait.
  • Az átvételhez be kell mutatni egy személyazonosságot igazoló dokumentumot. Az átvételre 10 nap áll rendelkezésedre.

 

További információk

  • A csomag elküldését követően a bonprix-től e-mailt kapsz, melyben egy link található a csomag nyomon követéséhez a Magyar Posta rendszerén belül.
  • Ha átvételi pontra kéred a csomagot, akkor választhatsz környékeden található csomagautomatát vagy postát. Válaszd ki a helyszínt a térképen a rendelés leadásakor.

 

Fizetési lehetőségek a bonprix-nél

Bankkártya
  • A rendelés kifizetése a bankszámládhoz tartozó bankkártya megterhelésével történik. Az összeg a rendelés feladásakor kerül kifizetésre.
  • A „fizetés”-re kattintva megjelenik egy űrlap, amelyen fel kell tűntetni a bankkártya adatait. VISA, MasterCard típusú kártyákat fogadunk el.
  • Amennyiben az áru visszaküldésre kerül, arra a kártyára kerül vissza az ára, amelyet a rendelés leadásakor használtak. A bonprix nem kezeli és nem tárolja a bankkártya adatait.

 

Átvételkor
  • Ha az utánvétes lehetőséget választod, a csomag átvételekor kell fizetned.
  • Ha készpénzzel fizetsz, ajánlott előkészíteni a pontos összeget.

 

Gyakran Ismételt Kérdések

A megrendelés visszaigazolását e-mailben kapod meg a rendelés online elküldését követően.

Sajnos nem lehet részletekben fizetni.

A rendelése állapotát bármikor ellenőrizheted bejelentkezés után a fiókodban. A rendelés elküldéséről e-mailben értesítünk minden vásárlót, tehát azokat is, akik regisztráció nélkül vásárolnak. Ez alól kivételt jelent, aki telefonon ad le rendelést, ez esetben nem tudunk visszaigazoló emailt küldeni. Ebben az üzenetben link is található a csomag nyomonkövetéséhez.

Igen. A rendelés feladása során az eltérő kiszállítási címet az „új cím hozzáadása” opcióban lehet megadni.

Ha a rendelésnek csak egy részét kaptad kézhez, akkor feltehetőleg a csomag összeállításakor nem minden megrendelt termék volt elérhető. A fiókodban a rendelések történeténél, valamint a csomaghoz csatolt számlán találsz információt az okozatról. Amennyiben tervben van a szállítás, akkor elküldjük a számodra a terméket, amint beérkezik a raktárba – kiszállításáról e-mailben értesítünk. Ebben az esetben csak az első szállításért fizetsz. Amennyiben azonban a termék ki lett árusítva, akkor a rendelést nem tudjuk teljesíteni. Ha előre fizettél a rendelésért, a kiárusított termék árának visszatérítése ugyanolyan módon történik, mint annak kifizetése.

Nem szállítunk csomagot külföldre, viszont sok országban van webáruházunk. Nézd meg, hogy ott is jelen vagyunk-e, ahová küldenéd a csomagot.