Visszatérések És Panaszok

Termékvisszaküldés

Termékvisszaküldés

 

  • Elállási jogát a termék kézhezvételétől számított 100 napon belül gyakorolhatja.
  • Ezen időszakon belül a termékvisszaküldés a szerződéstől való elállásnak minősül, melyet indoklási kötelezettség nélkül gyakorolhat.
  • Több részletben történő kiszállítás esetén a termékvisszaküldés végső határidejét az utolsó csomag kézhezvételétől számítjuk.

 

Hogyan történik a termékvisszaküldés?

1

A vevő elállási jogát akként gyakorolhatja, hogy elküldi a visszáru nyomtatványt a termékkel együtt. Javasoljuk, hogy jól zárd le a csomagot (az egyszerűség kedvéért a terméket az eredeti csomagolásban küldd vissza).

2

A visszaáru-nyomtatványt bármilyen formában eljuttathatod nekünk. Amennyiben a csomaggal együtt küldöd vissza, az a visszaküldött termékkel kapcsolatos ügyintézést gyorsabbá teszi. A visszaáru nyilatkozatot e-mailben is elküldheted a posta@bonprix.hu címre

3

A csomagot az alábbi címre, normál belföldi csomagként küldd vissza: bonprix 1004 CSLK, Fehérakác u.3., 1097 Budapest

4

A bonprix a termékek és a vevő elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatéríti a vásárlás összegét.

 

További információ:

  • Az áru visszaküldésének a költsége a vevőt terheli.
  • Az elállási jog gyakorlásából eredő összeg visszafizetése a vevő általi fizetéssel megegyező módon történik. Amennyiben a csomag a kézbesítéskor lett fizetve, a vevőnek joga van választani az átutalás vagy utalvány formájában történő visszatérítés közül.
  • A szettként árult termékeket együtt kell visszaküldeni.
  • A visszaküldött áru nem lehet sérült vagy használt, kivéve pl. a termék felpróbálásából vagy más módon történő ellenőrzéséből eredő nyomokat.
  • A visszaküldött termék cseréjére nincs lehetőség.

 

 

Panaszkezelés

Panaszkezelés

 

  • Mindent megteszünk annak érdekében, hogy az általunk kínált termékek megfeleljenek az elvárásainak. Amennyiben a kiszállított termék sérült, hibás, vagy nem felel meg a szerződésben foglaltaknak, a vevő élhet panasztételi jogával.
  • A vevő a termékre vonatkozó panaszigényét a vásárlás időpontjától számított 2 éven belül érvényesítheti.

Hogyan lehet reklamációt benyújtani?

1

A termékhez csatolni kell a panasznyilatkozatot, amely tartalmazza a panasz okát, valamint lehetővé teszi az ügyfél azonosítását (pl. tartalmazza a rendelés számát).

2

Panasznyilatkozatod bármilyen formában eljuttathatod: e-mailben, telefonon vagy írásban, a visszaküldött csomaghoz mellékelve. Ha az utolsó lehetőséget választod, az gyorsabbá teheti a visszaküldött termékkel kapcsolatos ügyintézést.

3

Reklamációját a termékkel együtt az alábbi elérhetőségre kell visszaküldeni: bonprix 1004 CSLK, Fehérakác u.3., 1097 Budapest

4

Elfogadott panasz esetén a bonprix visszatéríti a megvásárolt termék/termékek árát, a szállítási költséget (amennyiben a panasz a megrendelésben szereplő összes termékre vonatkozik), valamint az áru visszaküldéséből eredő szállítási költséget is

 

A termékvisszaküldésről és reklamációról bővebb információ a Előírások

Gyakran Ismételt Kérdések

Az árut a csomag kézhezvételétől számított 100 napon belül kell visszaküldeni.

Az árukat a saját költségén küldi vissza. A szállítás költségét csak abban az esetben térítjük vissza, ha jogos a reklamáció.

A kártyás fizetés esetén, az összeget a vásárlásnál használt bankkártyára utaljuk vissza . Az utánvétes fizetés esetén a regisztrált címre kézbesítjük. Utánvétes fizetés esetén választhatja a vásárlási utalvány formájában történő visszatérítést is. Miután a visszáru értéke utalvány formájában megjelenik a fiókjában, a következő megrendelése árából levonódik az utalvány értéke.

Igen, el lehet küldeni egyszerre több megrendelés visszaküldendő áruit. Ha a csomagban fel van tüntetve, hogy mely rendelésből mely termékeket küldte vissza, (visszáru nyomtatványon)

Az árukat nem lehet más termékre vagy más méretre kicserélni! Ha nem felel meg a megvásárolt áru, ezért másikat szeretne kapni, akkor küldje vissza a termékeket, majd rendelje meg ismét.

Ha nincs meg a vásárlásnál küldött visszáru-nyomtatvány, akkor a fiókjából a „kézbesítetlen és visszáru“ pont alatt, töltse le a fomanyomtatványt. Töltse ki és mellékelje a csomagjához.