Kiszállítás és fizetési módok

 

A kiszállítás költsége 

 

Futáros kiszállítás

  Bankkártya Fizetés utánvéttel
Magyar Posta (házhozszállítás)
790 FT 990 FT
 Személyes átvétel
  Bankkártya Fizetés utánvéttel
Magyar Posta átvétel a postán
790 FT 990 FT
Magyar Posta csomagautomata  
790 FT 990 FT

A kiszállítás ideje 3-5 munkanap

 

További információk:

  • A kiszállítás ideje 3-5 munkanap
  • Ha a megrendelt termékek egy része nincs rögtön raktáron, akkor először az elérhető árukat küldjük el, a maradékot pedig akkor szállíttatjuk, amikor beérkezik a raktárba. E további, későbbi szállítás költségeit a bonprix fedezi.
  • A kosárban azok a termékek, amelyek nem kaphatók azonnal, „kiszállítás 3-4 hét múlva” kifejezéssel vannak megjelölve.
  • Akciós vagy karácsonyi időszak alatt a kiszállítás ideje megnyúlhat, erről a rendelés leadásakor vagy azután közvetlenül e-mailben vagy sms-ben értesítünk.
  • Javasoljuk, hogy rendeléskor hozzon létre fiókot, hogy könnyebben nyomon követhesse a kiszállítást

 

Kiszállítási módok a bonprix-nél

Házhozszállítás

Magyar Posta futára (lakcímre)
  • E-mailben értesítjünk arról, hogy a rendelés elhagyta a raktárunkat és átadtuk a postának. Ebben az e-mailben egy linket is talál, melynek segítségével nyomon követheti a csomagot.
  • A Magyar Posta futára kézbesíti a csomagot. Ha az adott időpontban a futár nem találja a címzettet otthon, akkor értesítést hagy vagy megpróbálja másnap ismét kézbesíteni a csomagot.
  • Az át nem vett megrendelés a postán 10 napig lesz megőrizve. Az át nem adott csomagot visszaküldik a raktárba.

Helyszíni átvétel

Csomagautomata 
  • Amikor a csomag elhagyja a raktárunkat és átadják a Magyar Postának, e-mailt kap tőlünk, mely tartalmazza a fuvarszámot.
  • Ezt követően a Magyar Postától e-mailben értesül arról, hogy éppen hol tart a csomag. Az értesítések arra a számra érkeznek, melyet megadott  a rendeléskor. 
  • Amikor a csomagot beteszik az automatába, a Magyar Postától egyedi átvételi kódot kap.
  • A csomagokat 2 napig tárolják az automatában. Ezt követően a legközelebbi postára kerül, ahonnan 10 napon keresztül vehető át.
Átvétel a postán
  • E-mailben értesítjük arról, hogy a rendelés elhagyta a raktárunkat és átadtuk a Magyar Postának. Ebben az e-mailben egy linket is találsz, melynek segítségével nyomon követheti a csomagot.
  • A postás értesítést hagy a postaládában arról, hogy a csomag megérkezett a postára. Az értesítés tartalmazza a csomag számát, a posta és a címzett adatait.
  • Az átvételhez be kell mutatni egy személyazonosságot igazoló dokumentumot. Az átvételre 10 nap áll rendelkezésedre.

 

További információk

  • A csomag elküldését követően a bonprix-től e-mailt kap, melyben egy link található a csomag nyomon követéséhez a Magyar Posta rendszerén belül.
  • Ha átvételi pontra kérte a csomagot, akkor választhatsz környékeden található csomagautomatát vagy postát. Válassza ki a helyszínt a térképen a rendelés leadásakor.

 

Fizetési lehetőségek a bonprix-nél

Bankkártya
  • A rendelés kifizetése a bankszámládhoz tartozó bankkártya megterhelésével történik. Az összeg a rendelés feladásakor kerül kifizetésre.
  • A „fizetés”-re kattintva megjelenik egy űrlap, amelyen fel kell tűntetni a bankkártya adatait. VISA, MasterCard típusú kártyákat fogadunk el.
  • Amennyiben az áru visszaküldésre kerül, arra a kártyára kerül vissza az ára, amelyet a rendelés leadásakor használtak. A bonprix nem kezeli és nem tárolja a bankkártya adatait.

 

Átvételkor
  • Ha az utánvétes lehetőséget választja, a csomag átvételekor kell fizetni.
  • Ha készpénzzel fizet, ajánlott előkészíteni a pontos összeget.

 

Gyakran Ismételt Kérdések

A megrendelés visszaigazolását e-mailben kapja meg a rendelés online elküldését követően.

Sajnos nem lehet részletekben fizetni.

A rendelés állapotát bármikor ellenőrizheti bejelentkezés után a fiókban. A rendelés elküldéséről e-mailben értesítjünk minden vásárlót, tehát azokat is, akik regisztráció nélkül vásárolnak. Ebben az üzenetben link is található a csomag nyomonkövetéséhez.

Igen. A rendelés feladása során az eltérő kiszállítási címet az „új cím hozzáadása” opcióban lehet megadni.

Ha a rendelésnek csak egy részét kapta kézhez, akkor feltehetőleg a csomag összeállításakor nem minden megrendelt termék volt elérhető. A fiókjában a rendelések történeténél, valamint a csomaghoz csatolt számlán talál információt az okozatról. Amennyiben tervben van a szállítás, akkor elküldjük  Önnek a terméket, amint beérkezik a raktárba – kiszállításáról e-mailben értesítjünk. Ebben az esetben csak az első szállításért fizet. Amennyiben azonban a termék ki lett árusítva, akkor a rendelést nem tudjuk teljesíteni. Ha előre fizetett a rendelésért, a kiárusított termék árának visszatérítése ugyanolyan módon történik, mint annak kifizetése.

Nem szállítunk csomagot külföldre, viszont sok országban van webáruházunk. Nézze meg, hogy ott is jelen vagyunk-e, ahová küldené a csomagot.