Emberek

Kik dolgoznak a bonprixnál?

Nálunk világszerte 3000 ember dolgozik jól és szívesen együtt.

Sikerünk legfontosabb „tényezői” azok az emberek, akik a bonprixnél dolgoznak. Az ő ötleteiknek, szaktudásuknak, kreatív megoldásaiknak sikerült azzá válnunk, akik ma vagyunk. Csapatmunkán és rövid döntéshozáson alapul a munkánk. Támogatjuk az egyéni munkavégzést és a kezdeményezéseket. A csapatmunkában még akkor is hiszünk, ha az adott csapat egyes tagjai különböző kontinenseken tartózkodnak. S ami a legfontosabb, mindannyian egy célért dolgozunk: azért, hogy ügyfeleinknek az egész világon a legjobb divatcikkeket kínálhassuk. Közösen tanulunk a tapasztalatainkból és közösen örülünk a sikereinknek is. Röviden összefoglalva: bonprix – it’s us!

Mi lelkesíti a bonprix vezetőit?

2016-ban változott a bonprix vezetőinek felállása. Dr. Marcus Ackermann még az év végéig vezérigazgató maradt, majd 2017 január 1-jén átvette az új pozícióját a Multichannel igazgatósági tagjaként az Otto Groupnál.

A jelenlegi elnökök, Rien Jensen és dr Kaia Heck mellett a vezetőségbe két új elnök került: Markus Fuchshofen, aki 2016 júliusában csatlakozott a bonprix vezetőségéhez, illetve dr. Richard Gottwald, aki októbertől a bonprix menedzsment csapatának tagja.

"A bonprixnél teljesen különleges vállalkozói kultúra uralkodik. Cégünkben a csapatmunkát támogatjuk, de értékeljük minden egyes alkalmazottunk kezdeményezését és kreatív munkáját. Megengedjük magunknak, hogy hibákat vétsünk, amelyekből mindig levonjuk a következtetést és tanulságot, s mindig együtt örülünk mindannak, amit elértünk. Nagyon örülök, hogy az új pozícióm betöltése során is szoros kapcsolatban maradok ezzel a különleges céggel."

Dr. Marcus Ackermann, a bonprix igazgatótanácsának elnöke, 2017.01.01-től a Multichannel igazgatósági tagja az Otto Groupon belül

"A divat az egyik legcsodálatosabb "másodrendű" dolog ezen a világon. Mi a bonprixnél divatot hozunk létre, olyat, amelyben minden nő jól érzi magát, kortól és mérettől függetlenül. Minden hónapban új kollekciót hozzunk ki, ezzel a vásárlóknak világszerte sok örömet szerzünk. Különösen büszke vagyok arra, hogy a bonprixnél a magas színvonal, fenntartható fejlődés és megfizethető divat tökéletesen működik együtt!"

Rien Jansen, a beszerzésért, marketingért és kiskereskedelemért felelős

"Mindent megteszünk azért, hogy a vásárlóknak minden helyszínen, akár útközben, akár otthon tartózkodik, inspiráló divatélményt és kiváló szolgáltatást nyújtsunk a vásárlás során, s hogy színesen és kényelmesen vásárolhassanak a bonprixnél. Le vagyok nyűgözve attól, ahogy a munkatársaink csapatai a legújabb technológiákat felhasználva folyamatosan tökéletesítik az áruházainkban alkalmazott megoldásokat. Ennek köszönhetően üzleti modellünk, akárcsak divatcikkeink mindig naprakész."

Dr. Kai Heck, a pénzügyekért, IT-ért és szolgáltatásokért felelős

"A sikerünk 10 alkalmazottból álló csapattal és 32 oldalas katalógussal kezdődött. Ma már egy sikeres nemzetközi divat és e-kereskedelemi vállalat vagyunk. Lenyűgözve követtem a bonprix fejlődését ezekben az években. Nagyon örülök neki, hogy kollégáimmal együtt a bonprix jövőjét formálhatom."

Markus Fuchshofen, E-Commerce Management, németországi értékesítés, márka- és a reklámfelelős

"Az üzleti életben semmi sem motivál jobban, mint a közösen elért és közösen ünnepelt siker. Az, ami azonban kivételes módon megkülönbözteti a bonprixet, az az elkerülhetetlen „vereségekhez” való hozzáállás. Az elkövetett hibák következetesen levont tanulságai vezetnek oda, hogy a bonprix munkatársainak mindig sikerül új energiával és kreatív megoldásokkal megtalálnia a jövőbeli sikerhez vezető utat."

Dr. Richard Gottwald, külföldi értékesítés, E-kereskedelem, ügyfélszolgálat és információ menedzsment, vállalati kommunikáció felelőse

fel