Sport gyakorlatok otthonra

30.08.2019

A fitnesz eléréséhez nem mindig az edzőteremnek kell lennie.

Megmutatunk néhány otthoni gyakorlatot, amelyek könnyen integrálhatók a minennapi életbe.

Fitnesz-gyakorlatok a hétköznapokra

Nem mindig találja meg az ember az időt, hogy rendszeresen járjon egy sportórára. Annak érdekében, hogy fittek maradjunk és megakadályozzuk az egészségtelen testtartást mégis rá kell fordítanunk egy kis időt, hogy a fontos izmokat megerősítsük. Nagyszerű hatás: a fizikai aktivitás növeli a jó közérzetet, mivel az endorfinok kibocsátására kerül sor és az immunrendszert is erősíti.

A pilates és a jóga elemek csodákra képesek: a saját testre való figyelem, valamint a lassú, pontos mozgások javítják a koordinációs képességet. A tudatos légzés javítja az oxigénellátást és enyhíti a feszültséget. A test középpontja erősödik és kiegyenesül.

A karok, a lábak, a has és a fenék egyszerű gyakorlataival megerősítheti a legfontosabb izmokat. Könnyű súlyok segítségével agyakorlatok nehézsége fokozhatók. Ehhez elég vízzel töltött palackok - a súly változtatható és így a nehézségi fokozat tetszés szerint szabályozható.

Jóga gyakorlatok

Jóga gyakorlatok

Gyakorlatok a fenékre

Gyakorlatok a fenékre

Plank variációk

Plank variációk

Gyakorlatok karokra és lábakra

Gyakorlatok karokra és lábakra