Vásárlási feltételek

A vásárlást követően a vásárló ingyenes katalógust kap az új ajánlatainkkal.

Rendelés

Rendelni lehet:

  • az internetes áruházon keresztül: www.bonprix.hu
  • telefonon: 06-1-814-9999. Telefonos rendelését hétfőtől péntekig 8.00–tól 20.00 óráig és szombaton 8.00–tól 15.00 óráig fogadjuk
  • faxon: 06-1-814-9998
  • írásban a katalógushoz csatolt formanyomtatványon: bonprix, Budapest, 1842.

A Vásárló elfogadja a bonprix ajánlatát. A bonprix a lehető leghamarabb visszaigazolja a Vásárló rendelését és annak teljesítését.


Árak

Az árak Forintban vannak megadva és az áfát tartalmazzák.

Az Ügyfél a következő lehetőségek közül választhat az internetes oldalon vagy a katalógusban megjelölt ár kifizetéséhez: bankkártya vagy utánvétel.

Az áru fizetendő árához hozzá kell adni a kiszállítás költségeit a választott fizetési és szállítási módtól függően:

- 790 Ft bankkártyával történő fizetés esetén. A kiszállítást a Magyar Posta végzi házhozszállítás útján, postai átvételen vagy csomagautomatákon keresztül. Ez a lehetőség csak a www.bonprix.hu oldalon keresztül leadott rendelések esetén érvényes.

- 990 Ft a kézbesítéskor történő készpénzes fizetés esetén. A kiszállítást a Magyar Posta végzi postai átvételen vagy csomagautomatákon keresztül. Ez a lehetőség csak a www.bonprix.hu oldalon keresztül leadott rendelésekre érvényes.

- 990 Ft utánvételes fizetés esetén. A szolgáltatást a Magyar Posta végzi (házhozszállítás).


Az áruk kiszállítása 

Az áruk kiszállítása a rendelés beérkezésétől számított 7-9 munkanapon belül történik, kivéve, ha a rendelés felvétele alatt más kiszállítási időpontot adtunk meg.Az áruk kiszállítása a rendelések beérkezési sorrendje szerint történik, a készlet erejéig. Nagyszámú megrendelés beérkezése esetén előfordulhat, hogy egyes cikkeket külön szállíttatjuk ki egy későbbi időpontban, mely akár 3-4 hét is lehet a rendelés beérkezésétől számítva.

Az áruk kiszállítása kizárólag Magyarország területére korlátozódik.

A kiszállítási költségeket csak egyszer számoljuk fel, még akkor is, ha a kiszállítás több részletben történik. A megrendelések teljesítése hosszabb időt is igénybe vehet a cégtől független okok miatt.

Fenntartjuk a jogot az ajánlatban szereplő áruk árának és a kiszállítási költségek megváltoztatására, de eközben nem sértve meg azon személyek jogát, akik még a fentebb említett változások előtt elküldték a rendelésüket.


Az áruk visszaküldése (A szerződéstől való elállás joga)

A 45/2014 törvénynek megfelelően biztosítjuk a szerződéstől való elállás jogát és egyben a megrendelt áruk külön indoklás nélküli visszavételét. A szerződéstől a csomag kézhezvételétől számított 14 napon belül lehet elállni. A 14 napos elállási határidő betartásához elegendő, ha annak lejárata előtt benyújtja a lemondási nyilatkozatot a bonprix Budapest 1977 CST. A Felek kölcsönös nyilatkozata nem később, mint 14 nappal azt követően haladéktalanul megtörténik, hogy a bonprix kézhez kapja a Vásárló nyilatkozatát a vásárlástól való elállásról. A bonprix a Vásárlótól kapott összeg visszafizetésével addig várhat, míg visszaérkeznek hozzá az áruk vagy megkapják a Vásárlótól a bizonylatot arról, hogy elküldte azokat. Amelyik előbb megtörténik, az alapján történik a visszafizetés.

Az árut normál belföldi csomagként, saját költségén, (utánvétes, illetve portós csomagot nem áll módunkban átvenni) juttassa vissza a bonprix címére: Budapest 1977 CST címre. A szettként árult termékeket együtt küldje vissza. A visszaküldés feldolgozását felgyorsítja, ha az áru visszaküldéséhez az ügyfél csatolja a számla melletti, erre szolgáló formanyomtatványt vagy letölti azt a bonprix internetes oldaláról. A visszaküldött áru nem lehet megrongált vagy használt, kivéve az általánosan elvárható, szükséges használati minimumot (np. felpróbálás, a termék átnézése). Amennyiben a visszaküldött áru megrongált vagy olyan használat nyomait fedezni fel rajta, mely az általános elvárhatóság határán túl van, akkor a bonprix a Vásárlót terhelheti a rongálás vagy az áru használatának költségeivel. Ez az összeg a Vásárlónak visszajáró eladási árból levonható. A szerződéstől való elálláskor a szerződést semmisnek kell tekinteni.

Az áru visszaküldése címén esedékes járandóság visszafizetése postai utalvány vagy banki átutalás útján kerül teljesítésre a megjelölt bankszámlaszámra vagy arra a számlára, melyről a kártyás fizetés megtörtént. Nincs lehetőség a visszaküldött áru kicserélésére.

A bonprix Łódzi telephelyén nem veszünk át személyesen visszahozott árukat.

Amennyiben a bonprix nem szállíttatja ki az összes megrendelt árut 30 napon belül, akkor az ügyfélnek joga van a szerződéstől való azonnali elállásra.


Garancia (reklamáció)

A bonprix felelősséggel tartozik a fogyasztó felé, ha az áru nem egyezik meg a szerződésben foglaltakkal. A hibás árut a reklamációval együtt a bonprix Budapest 1977 CST címre küldje vissza, csatolva a hiba leírását és a vásárló azonosítására szolgáló adatokat.

A garanciát számlával igazolva, a vásárlástól számított 2 éven belül érvényesítheti, amennyiben a kifogásolt működés oka gyártási hiba. Amennyiben igényét e határidőn belül menthető és dokumentált okból nem tudja érvényesíteni, akkor a szavatossági jogok érvényesítésének ideje 3 év. A hiba felfedezésétől számított 2 hónapon belül jelzett kifogás tekinthető időben közöltnek. A vásárlástól számított első 6 hónapban az ellenkező bizonyításáig vélelmezni kell, hogy a hiba/kár a kiszállítás előtt vagy után keletkezett. A következő 18 hónapban a bonprix nincs kötelezve a bizonyításra, a vásárló az illetékes fogyasztóvédelmi szervhez fordulhat. A szavatossági igény elfogadása esetén a vásárló választhat a termék javítása vagy kicserélése között. A forgalmazónak törekednie kell a javítás vagy csere legfeljebb 15 napon belüli elvégzésére. Amennyiben a vásárlónak nincs joga a javításra, cserére vagy a bonprix a korábbi elvárásokat nem tudja teljesíteni, akkor árleszállítást ajánlhat fel vagy elállhat a szerződéstől. A garancia érvényesítésének igényéről minden esetben jegyzőkönyvet kell felvenni.

Amennyiben a garanciális igények megalapozottak, akkor a bonprix megtéríti a reklamálónak a normál csomagként történő visszaküldés költségeit is.

A jogviták bírósági eljáráson kívüli rendezéséhez az Európai Parlament és a Tanács 524/2013/EU 2013. 05. 21-én kelt rendelet 14.1 cikkének megfelelően a bonprix megjeleníti az online vitarendezési platformra (OVR) mutató linket http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Személyes adatok védelme

Vásárlóink személyes adatait a 93-232 Łódź, ul. Lodowa 101 székhelyű bonprix Sp. z o.o. adatbázisában tároljuk. Az adatokat kizárólag a bonprix Sp. z o.o. részére gyűjtjük és dolgozzuk fel a cég gazdasági feladatának teljesítéséhez, akció- és reklámkampányok szervezéséhez, betartva a személyes adatok védelméről és kezeléséről szóló jogszabályok előírásait. Személyes adatai kezeléséről bármikor tájékoztatást kérhet, továbbá kérheti azok helyesbítését, kiegészítését és törlését a különböző személyes adatok vonatkozásában akár külön-külön is a posta@bonprix.hu email címen illetve a bonprix Budapest 1842 levelezési címen. Adatvédelmi nyilvántartási azonosító: 01951-0001. A bonprix Sp.z o.o. átadhatja vásárlói személyes adatait más cégeknek reklám és akciók szervezése céljából, minden esetben a vonatkozó és mindenkor hatályos, a személyes adatok védelmére vonatkozó jogszabályoknak megfelelően, amennyiben a törvény nem írja elő, hogy ebből a célból az ügyfél külön beleegyezését adja.


bonprix Sp. z o.o. ul. Lodowa 101
93-232 Łódź
NIP: 728-013-24-90
KRS 0000114651