GYIK

Van lehetőség az Önök cégének székhelyén vásárlásra?

Csomagküldő Áruház vagyunk és kizárólag csomagküldés útján értékesítjük termékeinket.

Mennyi a csomagküldés költsége?

- 790 Ft bankkártyával történő fizetés esetén

- 990 Ft a kézbesítéskor történő készpénzes fizetés esetén

Mennyi a pótcsomag szállítási díja?

A pótcsomag szállítási költségét a bonprix vállalja át.

Mennyi a házhozszállítási idő?

Az áruk kiszállítása a rendelés beérkezésétől számított 7-9 munkanapon belül történik.

Lehet változtatni a már leadott megrendelésen?

A leadott megrendeléseken már nem tudunk olyan változtatásokat végrehajtani, mint pl. méretmódosítás, szín módosítása vagy további árucikk hozzáadása

Csatolhatok új terméket már leadott rendelésemhez?

Sajnos nincs lehetőség új termék csatolására.

Milyen módon változtathatom vagy egészíthetem ki a szállítási cím adatait?

A szállítási cím változásait az Ügyfél telefonon, írásban vagy e-mailben jelezheti.

Visszaadhatom a már megvásárolt terméket?

Biztosítjuk a szerződéstől való elállás jogát, valamint az áru indoklás nélküli visszaküldésének lehetőségét. A szerződéstől elállni a megvásárolt áru kézhezvételétől számított 14 napon belül lehetséges. Amennyiben az áru az Ön elvárásainak nem felelt meg, azt saját költségen a bonprix címére kell visszaküldeni. A csomaghoz szíveskedjen mellékelni az ügyfél és a termék beazonosításához szükséges adatokat. Az alábbi sablon ebben segítségére lehet..

Mennyi idő múlva érkezik vissza a pénz a visszaküldött áruért?

A visszaküldött áruért járó pénz visszafizetésének határideje 14 nap.

Milyen módon kapom vissza a visszaküldött cikkért járó pénzt?

Ha a kézbesített termékért bankkártyával fizetett, akkor a pénzt ugyanarra a bankszámlára utaljuk vissza, amelyről kifizette az árut. Ha az áruért utánvétellel fizetett, akkor választhat egyet az alábbi lehetőségek közül:
  • bankszámlaszám – a visszautaláshoz adja meg a bankszámlaszámát
  • postai kifizetési utalványon keresztül az ügyfél címére

Van lehetőség nagyobb mennyiségű áru rendelése esetén árengedményben részesülni?

Árengedményben részesülhet, amennyiben csatlakozik a Klub tagjaihoz. Kérjük, ismerje meg a klubtagság feltételeit a „szerviz” menüpontban.

Van lehetőség a csomag elsőbbségi kézhezvételére? (rövidebb várakozási idő)?

Nincs ilyen lehetőség, nem teljesítünk határidős megrendeléseket.

Van lehetőség az árucikkek cseréjére pénzbeszámítással?

Nincs lehetőség az árucikkek cseréjére pénzbeszámítással. A visszajuttatott árucikkért az Ügyfél visszakapja pénzét, és ezután teljesítjük a következő rendelést.

Rendelhetek olyan árut, amely pillanatnyilag nem szerepel a webshopban?

Ha a termék, méret vagy szín pillanatnyilag nem szerepel internetes áruházunkban, megrendelheti, ha kitölti a weboldalunk felső menüsorában található megrendelőlapot

Megrendelhetem a kiválasztott katalógust?

Az az ügyfél, aki megrendeli a katalógust, mindig az aktuális példány kapja. Az összes aktuális katalógus elektronikus formában is megtalálható (on-line katalógus).

Ki lehet cserélni egy együttes egyik darabját pl. egy kisebb méretűre?

Az együttesek darabjai nem elválaszthatóak egymástól és egyes darabjaik nem kicserélhetők. Reklamáció esetében is minden egyes darabjukat el kell küldeni.

Mely órákban elérhető az Ügyfélszolgálati Iroda?

Az Ügyfélszolgálati Iroda nyitvatartási ideje: h-p 8.00 - 20.00, szo 8.00 - 15.00.

Nem tudok rendelni a szervizben, mert nem rendelkezem felhasználói névvel és jelszóval.

A felhasználói név és jelszó nem kizárólagos feltétele a szervizünktől való rendelésnek. Ezek csak az Ügyfél személyes adatainak a bon prix adatbázisában való tárolásához szükségesek. Amennyiben nincs felhasználói neved és jelszavad, rendelés esetén elég ha kitöltöd a megrendelőlapot személyes adataiddal, a megmaradt felhasználói név és jelszó mezőket pedig üresen hagyod.

Nem tudok bejelentkezni a szervizbe. Még nem rendelkezem felhasználói névvel és jelszóval.

Ahhoz, hogy megkapja a felhasználói nevet, valamint a jelszót és regisztrációja sikeres legyen kérjük kitölteni a következő címen lévő űrlapot... www.bonprix.hu/fiokom/login

Biztonságos a bon prixen való vásárlás?

Az ügyfél és a weblapunkat tároló szerver közötti összes adatküldés a kódolt SSL rendszeren keresztül történik, ennek köszönhetően biztosíthatjuk Önöknek a személyi adatok, felhasználói nevek és jelszavak teljes biztonságát.

Problémám van a bejelentkezéssel, mit tegyek?

Ha bejelentkezés közben, az e-mail-cím és a jelszó beírása után az a hibaüzenet jelenik meg, hogy a beírt adatok hibásak, először is bizonyosodjon meg róla, hogy az Ön által használt e-mail-cím azonos a regisztráció során megadottal. Amennyiben az e-mail-cím helyes és a probléma még mindig fennáll, valószínűleg a jelszó lett rosszul beírva, ez esetben Elfelejtetted a jelszavad?

Hogyan történik az utalványok és a különleges kedvezmények elszámolása a szerződés áru visszaküldése esetén?

A különleges kedvezmény összegét százalékoson számolják minden egyes megrendelt termékre, így a visszaküldés esetén a kedvezmény levonásra kerül a visszaküldött termék katalógus értékéből.

Mik a cookie fájlok?

A cookie (ún. süti) az internetes böngészőbe mentett kis fájl, amely a felhasználó felismerésére szolgál, amikor belép és mozog az oldal webhelyén.

A cookie fájlok feloszthatók munkamenet (a böngésző aktuális munkamenetéhez kapcsolódik), időszakos (meghatározott ideig aktív) és törlésig érvényes sütikre.